Našim cieľom je aby každý zaregistrovaný podnikateľ a firma dosiahla Cieľovú sumu.
Preto sme spísali zopár odporúčaní, ako odpromovať Kampaň medzi Vašimi fanúšikmi.

Promo na sociálnych sieťach

Vytvorte príspevok, v ktorom dáte vedieť, že ste sa zapojili do projektu Záchranné koleso. Buďte úprimní a pokorní, jedine tak zasiahnete veľkú skupinu.

Postupom času informujte svojich fanúšikov o aktuálnom stave Kampane. Vytvorte príspevok ak ste prekročili napr. 10% z Cieľovej sumy, 30%, 50% a pod. 

Zmeňte si titulnú fotku Vašej funpage za tú, ktorú nájdete nižšie. Do popisu fotky vložte link na podstránku Vašej Kampane, aby ste ľuďom uľahčili hľadanie.

Poproste svojich známych a zamestnancov, nech si do profilovej fotky na FB dajú špeciálny rámik „Hodil som Záchranné koleso“. Vizuál nájdete nižšie.
Návod, ako zapracovať rámik do profilovej fotky:
• Choďte na váš FB profil a prejdite myšou na Vašu profilovú fotku a kliknite na „Aktualizovať“.
• Vyberte „Pridať rám“ a dajte hľadať „Záchranné koleso_ona“ alebo „Záchranné koleso_on“.
• V spodnej časti okna vyberte, ako dlho si chcete rámik ponechať a kliknite na „Použiť ako profilovú fotku“.

3 tipy na záver

Pripravili sme pre Vás leták vo formáte A4, ktorý môžete umiestniť na dvere Vašej prevádzky. Stiahnete si ho nižšie.

Ak máte na svojej web stránke sekciu BLOG, venujte tomuto projektu pár riadkov a oslovte všetkých, ktorí sú zvyknutí u Vás čítať články.

Pošlite newsletter o projekte Záchranné koleso všetkým, ktorých máte vo svojej databáze a požiadajte ich o pomoc.

Rámik - žena

Rámik - muž

Kontaktný formulár